На пленарному засіданні ІІ сесії Київської міської ради ІХ скликання депутати підтримали проєкт рішення «Про оптимізацію діяльності деяких структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради».
Як зазначив під час доповіді директор Департаменту міського благоустрою Михайло Буділов, передбачається переформатувати теперішні функції, збільшити штат, надати додаткові повноваження інспектування у галузях житлово-комунальних послуг, паркування та реклами.
Звичайно актуально і перейменування назви Департаменту міського благоустрою. За пропозицією депутатів було враховано правку і тепер орган називатиметься Департамент територіального контролю міста Києва. Зокрема, у структурі будуть функціонувати ще два профільних управління.
Назва комунального підприємства «Київблагоустрій» теж буде змінена.
«Основна мета - наблизити інспекторський склад максимально до потреб кожного киянина. Зміни - означають розвиток. Розуміючи теперішню проблематику, виникла необхідність в оптимізації процесів роботи інспекції, щоб забезпечити ефективний контроль. Дублювання функцій, невеликий штат інспекторів і юристів, - недоліки, які має усунути ця реорганізація. Дякую депутатам за підтримку у прийняті рішення, і керівництву міста за принциповість», – прокоментував Михайло Буділов.
Він додав, що відповідно до Постанови № 177 Мінрегіонбуду на 10 тисяч населення має працювати один інспектор.